Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Les améliorations esthétiques et techniques de votre moto

Modérateurs : Modérateurs du Forum, Modérateurs Technique

Avatar du membre
RideTheLine
Frangin d'Antituning
Messages : 1718
Enregistré le : 15 oct. 2007, 12:23
Je roule en : CB 125 S3
Localisation : Belgique (Trooz)

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par RideTheLine »

j'suis le seul a penser que le garde boue arriere devrais viré sa gueule? :smt017 :smt033
sinon j'aime bien :smt023

Remember the time when motorcycling was dangerous and sex was safe !!
- Honda Cb125s3 -
http://ride13.unblog.fr/mes-breles/a-propos/
wvilla
Fils à néné
Messages : 23
Enregistré le : 18 nov. 2007, 11:53
Localisation : Italia

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par wvilla »

RideTheLine a écrit :j'suis le seul a penser que le garde boue arriere devrais viré sa gueule? :smt017 :smt033
sinon j'aime bien :smt023
Some one could translate for me, i used an "on line translator" but does not work very well ........... :shock:

Thanks.

Un saluto.
Avatar du membre
RideTheLine
Frangin d'Antituning
Messages : 1718
Enregistré le : 15 oct. 2007, 12:23
Je roule en : CB 125 S3
Localisation : Belgique (Trooz)

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par RideTheLine »

i said, for me it would be better withouth the rear fender...
But it's my own way, you do how you want ;)

Remember the time when motorcycling was dangerous and sex was safe !!
- Honda Cb125s3 -
http://ride13.unblog.fr/mes-breles/a-propos/
Avatar du membre
Tzer
Crasseux de base
Messages : 346
Enregistré le : 11 sept. 2008, 09:09
Je roule en : Cb 500, cb 350
Localisation : Noé (31410)

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par Tzer »

Great job !!! you turn this guzz in a nice cafe...

...without clip ons :-"
wvilla
Fils à néné
Messages : 23
Enregistré le : 18 nov. 2007, 11:53
Localisation : Italia

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par wvilla »

Ok RideTheLine, but with fender is more easy fix the seddler, and seddler is 2 or 3 cm more high that is good for drive.

As soon as possible new photo about the rear wheel.

Un saluto.
Avatar du membre
L Nino
Crasseux de base
Messages : 110
Enregistré le : 10 mars 2008, 18:00

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par L Nino »

Hello Guzzi boy. As I said, the job is outstanding. But I agree with RideThe Line regarding the rear fender. More exactly -- as you yourself noticed -- I think that the saddle is too high, both for esthetic and rideability reasons. If I was you (but this of course does not happen to be the case) I would keep the saddle, which is fine, but would attach it directly to the frame, and I would make or modify another rear fender. Apart from that, it is an equisite, dazzling, erection-triggering round-cylinders Guzzi CR. Please allow me to paste a 'lil piktcha of my square one (the story of which has been told here, but in French).


Image
L Nino
Le déca ne passera pas par moi
Avatar du membre
zode
Free bar
Messages : 6181
Enregistré le : 09 nov. 2006, 00:10
Localisation : region parisienne

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par zode »

vache.... :shock: superbe.... =D> =D>
1200 Buell M2 & un 650 xs
Avatar du membre
2 B
Crasseux de base
Messages : 429
Enregistré le : 28 févr. 2008, 20:50
Je roule en : Ducati Cafra BSA....
Localisation : Lyon

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par 2 B »

:-k ouai Génialissime :smt023
wvilla
Fils à néné
Messages : 23
Enregistré le : 18 nov. 2007, 11:53
Localisation : Italia

Re: Moto at work ..........(FINISH!) ........ ?

Message par wvilla »

I don't know if motorbike is finish .... may be not, but now is more confortable and the rear new wheel (3") is really nice.

Image

Best regards.
Répondre